חושבים על פרסום באינטרנט? הנה 5 דרכים חינמיות לקידום העסק שלכם!
כולם יודעים ששיווק ופרסום באינטרנט הכרחיים לפיתוח העסק והגדלת הרווחים. אז איך להגביר את החשיפה לעסק שלכם, לגייס עוד לקוחות ולהעצים את הרווח מבלי להוציא שקל מהכיס? הנה חמישה כלים שיעשו זאת בשבילכם!
-
צרו אתר אינטרנט משלכם בעזרת WIX
Wix היא פלטפורמה אינטרנטית המאפשרת לכם להקים אתר אינטרנט משלכם, כזה המותאם גם למחשבים וגם למובייל (רספונסיבי). את האתר שלכם תוכלו כמובן לפרסם בגוגל, והוא יהווה אתר הבית של העסק שלכם.
שימו לב ליצור אתר נוח למשתמש ומעוצב באופן נעים ומושך, כזה שמעביר את המספר שלכם בצורה ומהירה ומאפשר להניע את הגולשים לפעולה (פנייה אליכם, הזמנת שירות או רכישת מוצרים). עליכם לבנות את אתר הבית שלכם בחוכמה ובהקפדה על פרטים – האתר הוא הפנים של העסק שלכם, והוא יהווה בסיס לרוב פעולות השיווק והפרסום שתבצעו בהמשך.
-
קידום בגוגל – הכירו את Google My Business
Google My Business יאפשר לכם לבצע אופטימיזציה לנוכחות העסק שלכם ברשת, גם אם אין לו אתר אינטרנט, בהתבסס על מיקום וכתובת העסק, מטרתו (מסעדה, בית דפוס וכו'), ביקורות ונתונים נוספים שתבחרו להציג כחלק מהשיווק בגוגל.
שימוש ב- Google My Businessיקדם את העסק שלכם בתוצאות החיפוש, יכניס אותו אוטומטית לגוגל מפות ועשוי גם להציג את העסק בצד עמוד התוצאות יחד עם תמונה, כתובת ופרטים נוספים. שימוש ב- Google My Business יאפשר לכם למשוך לקוחות נוספים מרחבי הרשת במינימום השקעה.
אם אתם מעוניינים להזניק את העסק שלכם לראש רשימת תוצאות החיפוש כדאי שתשמשו בפרסום בגוגל, ובכל מקרה מומלץ לרכוש ידע בסיסי בקידום אתרים אורגני.
-
פתחו עמוד פייסבוק לעסק שלכם והשתמשו בקידום בפייסבוק
נדבך משמעותי בנוכחות של העסק שלכם באינטרנט הוא ניהול דף עסקי ברשת החברתית הגדולה בעולם. לאחר פתיחת דף פייסבוק עסקי תוכלו ליצור פעילות ברשת ולחשוף את עצמכם ללקוחות פוטנציאלים נוספים, וכמובן שהדף שלכם יופיע גם בתוצאות החיפוש של גוגל.
חשוב להשתמש בפייסבוק בצורה מושכלת – עליכם ליצור פוסטים ופרסומים באופן שימשוך אליכם אנשים, לייצר עניין ולגבש לעסק שלכם קהל קבוע של לקוחות אוהדים. אתם יכולים להעצים את שיווק העסק שלכם על ידי פרסום בפייסבוק, וכך להרחיב באופן משמעותי את כמות הלקוחות הפוטנציאלים שלכם על בסיס קמפיין ממוקד או קידום פוסטים ישירות לקהל היעד מתאים.
-
קיימו נוכחות פעילה ואטרקטיבית בקבוצות פייסבוק
כדי להגדיל את סיכויי ההצלחה שלכם בשיווק בפייסבוק עליכם להגיע לקהלים רלוונטיים נוספים. חפשו קבוצות פייסבוק שמתאימות בצורה זו או אחרת לעסק שלכם, היכנסו אליהם וצרו עניין סביבכם.
מצבו עצמכם כמבינים ומקצוענים בתחומכם, השתתפו בדיונים, ספקו מידע ענייני ותגרמו ללקוחות פוטנציאלים להכיר אתכם, להתייעץ אתכם ולהירשם לדף שלכם. זכרו להשתמש בקבוצות פייסבוק באופן מושכל ומותאם, תוך הימנעות ממסרים שיווקיים בקבוצות שלא נועדו לכך מלכתחילה.
-
פרסום באינסטגרם – תמונות עושות את ההבדל!
אינסטגרם היא רשת חברתית פופולרית מאוד המתבססת על פרסום תמונות. פתחו פרופיל אינסטגרם והעלו אליו תמונות וסרטונים ערוכים. השתמשו בפילטרים עדי לשפר את הוויזואליזציה של הפרסומים שלכם ולהגדיל את העניין בכם.
שימו לב לחתור להשגת עוקבים נוספים שיראו את הפרסומים שלכם וכך להרחיב את מעגל החשיפה – תוכלו לעשות זאת דרך קישורים בפייסבוק, באתר שלכם ובאמצעים נוספים. בדומה לפייסבוק, גם אינסטגרם מאפשרת פרסום ממומן לקהלי יעד שונים, על בסיס הפרסום הממומן בפייסבוק.
חשוב לדעת שעולם הפרסום באינטרנט רחב מאוד ומכיל מגוון עצום של כלי שיווק ואפשרויות פרסום, חלקם בחינם וחלקם לא. אז אם אתם מעוניינים להעניק לעסק שלכם פרסום מקצועי, או שההתעסקות בנושא מסובכת מידי ואתם רוצים להתייעץ עם מומחים – השאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם בהקדם!
[wpforms id="6107" title="true"]