8 טיפים זהב כדי להצליח בפרסום בפייסבוק
מעטים המפרסמים בפייסבוק שבאמת מבינים מהי דרך הפרסום היעילה ביותר – כזו שתעביר את המסר הנכון בצורה המיטבית ותביא להגדלת ההכנסות לעסק. ריכזנו בכתבה הבאה את 8 הטיפים החשובים ביותר שאתם חייבים להכיר בפעם הבאה שתפרסמו בפייסבוק.
1. קבעו את מועד ותדירות הפרסום המיטביים
להתאמת עיתוי הפרסומים במדיה החברתית השפעה משמעותית על הסיכויים לקבל חשיפה רחבה ללקוחות. למרות שברוב המקרים סיכויי החשיפה הגבוהים יותר הם בשעות הצהריים, יש לזכור כי למוצרים שונים עשויים להיות זמני חשיפה אופטימליים שונים. נתחו את נתוני השימוש של דף הפייסבוק שלכם ותזמנו את הפוסטים שלכם בהתאם.
2. שתפו תוכן בעל ערך
על מנת למשוך יותר לקוחות אל הפרסום שלכם, שתפו תוכן הכולל את חמשת המרכיבים הבאים:
- תועלת לקהל היעד – האם המוצר או השירות שאתם מפרסמים באמת עוזר לקהל היעד, או שהוא רק “עטיפה יפה” ללא תועלת מיידית ללקוח?
- פנייה לבעיות שמפריעות לקהל היעד – כמו לדוגמה, “גם אתכם מעצבן להיות תקוע בפקקים?”.
- הוא משכנע – האם הפרסום מוכיח לקהל היעד שהמוצר או השירות שלכם באמת יפתרו את בעיותיו?
- אפשרות לפעולות מיידיות – האם הקורא יכול לאמץ את המוצר, השירות או המסר שלכם מיד עם סיום הקריאה?
- אתם באמת גאים לפרסם את המוצר או השירות – האם אתם באמת מרוצים מהפרסום הזה? האם הייתם חולקים אותו עם חברכם הקרוב ביותר?
3. הפיקו לקחים מההצלחות ומהכישלונות שלכם
אחד הדברים הטובים בפרסום בפייסבוק הוא שאתם לא צריכים להיות משווקים מקצועיים כדי להבין מה עבד ומה לא. נתחו את תוצאות הפרסומים הקודמים שלכם באמצעות נתוני השימוש של פייסבוק ותעלו את אפקטיביות הפרסום. שכפלו את מה שעבד, אל תחזרו על מה שנכשל.
4. איך תמונות יעזרו בקידום בפייסבוק?
מחקרים מראים כי פרסומים עם תמונות משכו פי 2.3 יותר קהל מאשר עדכונים “יבשים” – כלומר, פי 2.3 יותר אפשרויות ללקוחות פוטנציאלים. השתמשו בתמונות, גרפיקה ומדיות אחרות וכך תבליטו את הפרסום שלכם.
5. שאלו את קהל היעד שלכם שאלות
אחת הדרכים המרכזיות והפשוטות להגדיל את העניין בעסק שלכם היא לאפשר מעורבות של קהל היעד ועידוד תגובות לפרסומים שלכם, לכן גם בפייסבוק ממליצים על זה. לדוגמה, ניתן לגרות את הקהל שלכם עם שאלות כגון “מהו הפקק השנוא עליכם?”, התעניינות בדעות הנוגעות לתוכן שפרסמתם או בקשה לתייג חברים (גם בצורה קלילה – “תייגו אחד שאוהב פקקים ואחד שלא, ואל תגידו לו מי זה מי”).
6. התאימו את אורך הפוסטים בפייסבוק
אורך הפרסום משפיע על סיכויי החשיפה שלכם. כך, ממחקר שהתפרסם עלה שפרסומים קצרים הכוללים כ-40 תווים נהנו מ-86% יותר קוראים ביחס לפרסומים ארוכים יותר.
לכן נסו לתמצת את המסרים שלכם כדי להשיג פרסום יעיל – קצר וקולע, ארוך וצולע.
7. הצטרפו לקבוצות פייסבוק
סיכויי ההצלחה של הפרסום שלכם יגדלו כאשר הוא יגיע לקהלים רלוונטים נוספים – לדוגמה אנשים שמחפשים פתרונות לבעיות שהמוצר או השירות שלכם יכול לפתור. הצטרפו לקבוצות פייסבוק מתאימות (“ממורמרי הפקקים בישראל”) וכך תרחיבו את החשיפה לקהלים נוספים, באופן שיגביר את הכניסות ואת הפעילות בדף הפייסבוק שלכם.
8. סיימו עם קריאה לפעולה
קריאה לפעולה בסוף הפרסום (“התקשרו עכשיו ותחסכו את הפקקים!”) מביאה תועלת משמעותית לעסק שלכם. לכן גם פייסבוק דוגלת בקריאות לפעולה, מתוך הבנה שעידוד הלקוחות לנקיטת פעולה יוצר ערך מוסף גבוה מאוד. הקפידו לסיים את הפרסומים שלכם עם קריאה לפעולה (בפרט בלשון ציווי – “שתפו”, “הגיבו”, “התקשרו”, “עכשיו” וכו’) וכך תעלו את אפקטיביות הפרסום.
השתמשו בטיפים האלו בפעם הבאה שתפרסמו את העסק שלכם בפייסבוק, וכך תגדילו באופן משמעותי את מידת החשיפה וסיכויי ההצלחה שלכם!
[wpforms id=”6107″ title=”true”]